אחת ולתמיד: גויס תקציב מיוחד עבור רפורמה בתשתיות הישוב מירון

    עמלו במשרד הדתות על השגת תקציב ייעודי לשיפור התשתיות, שלא ייבלע בתקציבי האירוע החד פעמיים, ושיביא לפתרון יסודי
    ישראל פריי No Comments on אחת ולתמיד: גויס תקציב מיוחד עבור רפורמה בתשתיות הישוב מירון

    התשתיות הרעועות של הישוב הקטן בגליל המהווה אבן שואבת למיליוני יהודים, מקשים מאוד על ההגעה למקום, בעיקר ביום ההילולא בל"ג בעומר • לאחר שנים של דיבורים וניסיונות, הושג תקציב מיוחד לטובת שיפור התשתיות

    עמלו במשרד הדתות על השגת תקציב ייעודי לשיפור התשתיות, שלא ייבלע בתקציבי האירוע החד פעמיים, ושיביא לפתרון יסודי
    10:34
    02.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on אבי מעוז: "אנחנו לא המדינה ה-51 של ארה"ב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האם אחת ולתמיד תמומשנה ההבטחות והדיבורים הגבוהים יגיע לכלל ביצוע?: תוך כדי ההכנות המרתוניות לקראת העלייה ההמונית לציונו של הרשב"י בל"ג בעומר – על ידי כל הגורמים הרלוונטיים – לאתר 'קול חי' נודע כי משרד הדתות השיג מקור תקציבי של תשעה מיליון שקלים שיועברו לטובת פיתוח התשתיות במושב מירון.

    מדי שנה, מתכנסים אנשי המקצוע על מנת להפיק לקחים מאירועי ל"ג בעומר, בניסיון להטמיע את המסקנות בשנה הבאה. אלא שנדמה כי מיליוני השקלים המושקעים ביום ההילולא כמו גם המאמצים של שלל הגורמים, לא מצליחים להביא לשינוי יסודי במערך הארגון המסובך, בעיקר בשל תנאי הדרך וצפיפות המתחם.

    בניסיון לפתור באופן יסודי את בעיית התשתיות בישוב, עמלו במשרד הדתות על השגת תקציב ייעודי לשיפור התשתיות, שלא ייבלע בתקציבי האירוע החד פעמיים, ושיביא לפתרון יסודי. כאמור, תשעת מיליוני השקלים שהושגו יועברו למטרה זו, כשהעבודות בשטח צפויות להתחיל מיד לאחר ל"ג בעומר הקרוב, על מנת שלא תפריע להילולא השנתית.



    0 תגובות